Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin dotyczy platformy edukacyjnej dostępnej pod adresem https://kursy.treningdlakobiet.pl(dalej jako: „Platforma”). Platforma jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników.
- Administratorem platformy jest Aleksandra Stefańska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Trening dla Kobiet – Aleksandra Stefańska, pod adresem Majowa 49, Ruda Śląska 41-706, NIP: 6342600634 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. (dalej jako: „Usługodawca”).
- W razie pytań lub problemów związanych z Platformą Użytkownik może się kontaktować z Usługodawcą wysyłając wiadomość pod adres: pomoc@treningdlakobiet.pl
- Przed rozpoczęciem korzystania z Platformy Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności. Rozpoczynając korzystanie z Platformy jest rozumiane jako akceptacja Regulaminu przez Użytkownika.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Platformy, sposób jej funkcjonowania, a także zasady związane ze złożeniem reklamacji.
- Korzystanie z Platformy odbywa się na podstawie Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawieranej pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem.
Definicje
- Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z Platformy. Dostęp do platformy został przyznany Użytkownikowi przez Usługodawcę bezpłatnie lub odpłatnie. Użytkownikami mogą być jedynie osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Użytkownik korzystający z programów treningowych wykonuje ćwiczenia fizyczne na własną odpowiedzialność.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem: https://treningdlakobiet.pl/sklep administrowany przez Usługodawcę.
- Klient – podmiot, który dokonał zakupu treści cyfrowej w Sklepie. Dostęp do zakupionej treści jest możliwy przez Platformę, do której Użytkownik otrzymał dostęp zgodnie z zasadami Regulaminu sklepu.
- Konto użytkownika – Dostęp Klienta do Platformy poprzez login oraz hasło. Login to unikalny identyfikator Użytkownika służący do jednoznacznej identyfikacji Klienta w Platformie. Hasło to ciąg znaków zabezpieczający dostęp do Platformy.
- Produkt – Treść cyfrowa, która została zakupiona w Sklepie Usługodawcy przez Klienta.
Ogólne warunki korzystania z Platformy
- W celu uzyskania dostępu do produktu, strony zawierają nieodpłatną umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika. Usługodawca tworzy dla Użytkownika podczas składania zamówienia Konto Użytkownika. W tym celu Użytkownik podaje adres e-mail, na który zostanie wysłana wiadomość, która zawiera między innymi automatycznie wygenerowane hasło do Konta. Po otrzymaniu tej wiadomości Użytkownik powinien niezwłocznie dokonać zmiany hasła.
- Dostęp do Platformy możliwy jest dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
- Dostęp do Produktu może być ograniczony czasowo zgodnie z okresem wskazanym w opisie Produktu.
- Dostęp do Konta Użytkownika wymaga podania loginu oraz hasła. Użytkownik jest zobowiązany do trzymania hasła w bezpiecznym miejscu i dbanie o to, aby login i hasło nie zostały udostępnione osobom nieuprawnionym.
- Użytkownik nie ma prawa do odsprzedawania dostępu do Platformy.
- W ramach korzystania z Platformy
- Użytkownik nie posiada praw do kopiowania w całości lub części udostępnianych w ramach świadczonej Usługi materiałów video, jak i ich prezentowania lub rozpowszechniania.
- zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
- Warunki techniczne:
- Aby dokonać zakupu/uzyskać dostęp do zakupionych produktów konieczne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu.
- Z uwagi na to, że zakupione produkty mogą być w formacie PDF*, docx*, mp3*, mp4*, zip*, xlsx*, Użytkownik musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.
- Usługodawca zapewnia podstawowe wsparcie techniczne Użytkownikom związane z Platformą. W przypadku problemów związanych z korzystaniem z Platformy, Użytkownik powinien wysłać wiadomość zawierającą zwięzły opis problemu na adres e-mail: sklep@treningdlakobiet.pl.
Zasady wnoszenia reklamacji:
- Sprzedawca dba o to by dostarczać wysokiej jakości produkty.
- Klient może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów.
- Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Usługodawcy: pomoc@treningdlakobiet.pl .
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku Konsumentów oraz przedsiębiorców działających na prawach konsumenta) rozpatruje reklamacje. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.