Bezpieczne ćwiczenia na brzuch i pośladki

Trening angażuje:

pośladki, brzuch

Dla kogo:

dla kobiet, u których pośladki i brzuch są osłabione, dla kobiet z siedzącym trybem życia, który mocno osłabia obie te partie

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający, rozciągający, rozluźniający, relaksujący

Czas trwania:

35 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę,
  2. ćwiczenia na pośladki,
  3. ćwiczenia na brzuch (bezpieczne dla odcinka lędźwiowego),
  4. rozciąganie oraz ćwiczenie oddechowe.

W tym filmie przygotowałam bezpieczne ćwiczenia na brzuch i pośladki. To dwie partie ciała, nad którymi kobiety najczęściej chcą pracować. Jako podstawę polecam oczywiście trening ogólnorozwojowy angażujący całe ciało. Natomiast ten trening będzie świetnym dopełnieniem!Ćwiczenia są w bezpiecznych pozycjach – tak, żeby nie obciążać kręgosłupa (szczególnie odcinka lędźwiowego). Jeżeli któreś z ćwiczeń byłoby dla Ciebie na początku zbyt wymagające, przerwij je, a następnym razem spróbuj wykonywać ciut dłużej.Jeżeli chcesz wzmocnić i ujędrnić brzuch oraz pośladki, zapraszam do wspólnego treningu!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.