Rozciąganie całego ciała (20 minut)

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet chcących poprawić zakres ruchomości stawów całego ciała, rozluźnić i zrelaksować mięśnie

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

rozciągający, relaksujący

Czas trwania:

20 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę bez podskoków,
  2. rozciąganie nóg,
  3. rozciąganie pośladków,
  4. rozciąganie pleców,
  5. rozciąganie klatki piersiowej,
  6. rozciąganie ramion,
  7. rozciąganie szyi,
  8. rozciąganie mięśnia biodrowo-lędźwiowego (który jest bardzo przykurczony, kiedy dużo siedzimy).

W tym filmie przygotowałam rozciąganie całego ciała razem z rozgrzewką. Możesz wykonać zestaw w całości lub, jeżeli jesteś już rozgrzana, przejść od razu do części głównej – w tym celu kliknij w odpowiedni rozdział na pasku filmu.Rozciąganie całego ciała:
  1. uelastyczni Twoje mięśnie,
  2. poprawi zakres ruchomości stawów,
  3. poprawi gibkość,
  4. zmniejszy ryzyko kontuzji,
  5. rozluźni całe ciało,
  6. zrelaksuje całe ciało.
Już po kilku sesjach zauważysz efekty! Działaj!
Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz