Rozgrzewka przed treningiem w domu

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla każdego

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

rozgrzewka

Czas trwania:

13 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju, maty i wody

Co zawiera trening:

  1. ćwiczenia na rozruszanie kręgosłupa,
  2. ćwiczenia na stabilizację ciała,
  3. ćwiczenia na otwarcie klatki piersiowej,
  4. dynamiczne rozciąganie nóg.

W tym filmie czeka na Ciebie uniwersalna, 13-minutowa rozgrzewka całego ciała. Możesz ją wykonać przed każdą aktywnością. Będzie to świetna rozgrzewka przed bieganiem, rozgrzewka przed treningiem albo poranny rozruch, który zapewni Ci dobre samopoczucie!

Rozgrzewka to podstawa całego treningu. Dzięki niej stopniowo przygotujesz ciało do dalszego wysiłku, główna część treningu będzie dla Ciebie łatwiejsza, a co najważniejsze – zmniejszysz ryzyko wystąpienia kontuzji i bólu po ćwiczeniach.

Przygotowując film, uwzględniłam fakt, że większość z nas prowadzi dziś siedzący tryb życia. Jeśli Ty też, rozgrzewka przed treningiem będzie dla Ciebie świetnym rozwiązaniem!

Do ćwiczeń przyda Ci się mata, ale możesz ją zastąpić np. kocem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.