Trening cardio bez podskoków (cichy trening bez skakania)

Trening angażuje:

Dla kogo:

dla kobiet, które nie mogą wykonywać treningów z podskokami (nietrzymanie moczu, bóle kolan po podskokach itp.), dla kobiet chcących poprawić kondycję i spalić sporo kalorii podczas aktywności

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny

Czas trwania:

50 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz butelki wody

Co zawiera trening:

  1. krótką rozgrzewkę,
  2. trzy obwody ćwiczeń angażujące całe ciało,
  3. krótkie rozciąganie i uspokojenie organizmu (ćwiczenia oddechowe).

Nie lubisz skakać? A może ćwiczysz w godzinach, kiedy inni domownicy już śpią? W takim razie serdecznie polecam Ci trening bez podskoków!

Taki trening cardio będzie dla Ciebie świetnym rozwiązaniem również, jeśli nie możesz podskakiwać i wykonywać dynamicznych ćwiczeń z powodu:

  • nietrzymania moczu,
  • bólów kolan po dynamicznych treningach,
  • problemów z kręgosłupem oraz braku umiejętności kontrolowania brzucha,
  • kontuzji, która odzywa się po dynamicznych treningach,
  • niedawnego porodu,
  • problemów z mięśniami dna miednicy.

Trening cardio bez skakania pozwoli Ci spalić zbędne kalorie w bezpieczny sposób.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz