Trening interwałowy (20 sec WORK / 10 sec REST)

Trening angażuje:

nogi, pośladki, brzuch, ramiona, plecy

Dla kogo:

dla kobiet, które chcą poprawić kondycję, wzmocnić całe ciało oraz lubią trening w formie interwałów

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny, interwałowy

Czas trwania:

41 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju, maty oraz butelki wody

Co zawiera trening:

  1. krótką rozgrzewkę,
  2. trzy obwody ćwiczeń (20 sekund ćwiczysz, a 10 sekund odpoczywasz),
  3. rozciąganie i uspokojenie organizmu.

Jeśli lubisz trening interwałowy, w tym filmie znajdziesz coś dla siebie! Przygotowałam trening, podczas którego będziesz ćwiczyć w rytmie 20 sekund pracy i 10 sekund odpoczynku. Trening pomoże Ci poprawić kondycję i wzmocnić całe ciało.Wskakuj w wygodny strój, weź butelkę wody i zaczynamy!
Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz