Ćwiczenia przy biurku (trening dla osób siedzących)

Trening angażuje:

ramiona, plecy, klatka piersiowa, szyję

Dla kogo:

dla kobiet mających pracę siedzącą

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

rozciągający, rozluźniający, relaksujący

Czas trwania:

5 min.

Czego potrzebujesz:

tylko pięciu minut!

Co zawiera trening:

  1. ćwiczenia na kręgosłup szyjny,
  2. ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy,
  3. ćwiczenia na kręgosłup piersiowy,
  4. ćwiczenia na klatkę piersiową,
  5. ćwiczenia na przedramiona,
  6. ćwiczenia elongacyjne.

W tym filmie znajdziesz ćwiczenia przy biurku – wykonasz je na siedząco, w przerwie od pracy. Wystarczy Ci pięć minut! To naprawdę niewiele, a możesz pomóc swoim plecom i ograniczyć negatywne skutki siedzącego trybu życia. Jeżeli już teraz odczuwasz bóle kręgosłupa w okolicy szyi, klatki piersiowej lub w odcinku lędźwiowym, to znak, że czas działać.Żeby Twoje plecy poczuły się lepiej, wykonuj te ćwiczenia chociaż raz dziennie. Pięć minut dziennie w skali miesiąca to około dwóch godzin, które poświęcisz dla dobra Twojego kręgosłupa i ramion. Naprawdę warto!Polecam Ci zapisać ten film. Podczas pracy będziesz miała go zawsze pod ręką!
Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz