Ćwiczenia przy biurku (trening dla osób siedzących)

Trening angażuje:

ramiona, plecy, klatka piersiowa, szyję

Dla kogo:

dla kobiet mających pracę siedzącą

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

rozciągający, rozluźniający, relaksujący

Czas trwania:

5 min.

Czego potrzebujesz:

tylko pięciu minut!

Co zawiera trening:

  1. ćwiczenia na kręgosłup szyjny,
  2. ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy,
  3. ćwiczenia na kręgosłup piersiowy,
  4. ćwiczenia na klatkę piersiową,
  5. ćwiczenia na przedramiona,
  6. ćwiczenia elongacyjne.

W tym filmie znajdziesz ćwiczenia przy biurku – wykonasz je na siedząco, w przerwie od pracy. Wystarczy Ci pięć minut! To naprawdę niewiele, a możesz pomóc swoim plecom i ograniczyć negatywne skutki siedzącego trybu życia. Jeżeli już teraz odczuwasz bóle kręgosłupa w okolicy szyi, klatki piersiowej lub w odcinku lędźwiowym, to znak, że czas działać.Żeby Twoje plecy poczuły się lepiej, wykonuj te ćwiczenia chociaż raz dziennie. Pięć minut dziennie w skali miesiąca to około dwóch godzin, które poświęcisz dla dobra Twojego kręgosłupa i ramion. Naprawdę warto!Polecam Ci zapisać ten film. Podczas pracy będziesz miała go zawsze pod ręką!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.