Bezpieczne ćwiczenia na brzuch (dla początkujących)

Trening angażuje:

brzuch

Dla kogo:

dla kobiet chcących wzmocnić mięśnie brzucha

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

21 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój oraz matę lub koc

Co zawiera trening:

  • rozgrzewkę,
  • ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha,
  • ćwiczenia otwierające klatkę piersiową,
  • ćwiczenia stabilizujące,
  • ćwiczenia rozciągające,
  • longacja kręgosłupa.

W tym filmie znajdziesz bezpieczne ćwiczenia na brzuch. Trening jest przeznaczony dla początkujących.

Czy zdarzyło Ci się robić ćwiczenia na brzuch a po nich czułaś bardziej ból pleców niż brzucha?

Jeżeli tak to znaczy, że prawdopodobnie te ćwiczenia były źle dobrane do Twojego poziomu zaawansowania, nie dadzą oczekiwanych efektów a dodatkowo mogą pogarszać stan Twojego kręgosłupa.

Jeżeli chcesz wzmocnić mięśnie brzucha i równocześnie nie pogarszać stanu kręgosłupa to ten trening jest dla Ciebie.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz