Bezpieczne ćwiczenia na brzuch (dla początkujących)

Trening angażuje:

brzuch

Dla kogo:

dla kobiet chcących wzmocnić mięśnie brzucha

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

21 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój oraz matę lub koc

Co zawiera trening:

  • rozgrzewkę,
  • ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha,
  • ćwiczenia otwierające klatkę piersiową,
  • ćwiczenia stabilizujące,
  • ćwiczenia rozciągające,
  • longacja kręgosłupa.

W tym filmie znajdziesz bezpieczne ćwiczenia na brzuch. Trening jest przeznaczony dla początkujących.

Czy zdarzyło Ci się robić ćwiczenia na brzuch a po nich czułaś bardziej ból pleców niż brzucha?

Jeżeli tak to znaczy, że prawdopodobnie te ćwiczenia były źle dobrane do Twojego poziomu zaawansowania, nie dadzą oczekiwanych efektów a dodatkowo mogą pogarszać stan Twojego kręgosłupa.

Jeżeli chcesz wzmocnić mięśnie brzucha i równocześnie nie pogarszać stanu kręgosłupa to ten trening jest dla Ciebie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.