Ból lędźwi – ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Trening angażuje:

plecy

Dla kogo:

dla kobiet, które chcą pozbyć się bólu pleców w odcinku lędźwiowym lub zapobiec negatywnym skutkom siedzenia

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

15 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój oraz mate lub koc

Co zawiera trening:

  • ćwiczenia rozluźniające mięśnie odcinka lędźwiowego,
  • ćwiczenia wzmacniające mięśnie pleców,
  • ćwiczenia rozciągające mięśnie pleców,
  • ćwiczenia na ból pleców,
  • ćwiczenia na ból odcinka lędźwiowego,
  • ćwiczenia na odcinek lędźwiowy,
  • ćwiczenia wzmacniające mięśnie pośladków,
  • ćwiczenia na mobilność kręgosłupa,
  • rozciąganie mięśnia biodrowo-lędźwiowego.

Czy zdarza Ci się sporadycznie odczuwać dyskomfort lub ból w odcinku lędźwiowym kręgosłupa? Przyczyn tego bólu jest wiele, ale najczęściej są to brak ruchu oraz siedzący tryb życia.

Dzisiejszy film to krótki zestaw ćwiczeń, który przyniesie ulgę Twoim lędźwiom ?‍♀️. Jeżeli odczuwasz dyskomfort w tej części kręgosłupa to zachęcam Cię do wykonania tych spokojnych ćwiczeń. To tylko kwadrans i poczujesz ulgę!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz