Ćwiczenia dla BARDZO początkujących

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet bardzo początkujących, szczególnie po długiej przerwie od wszelkich aktywności

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny

Czas trwania:

30 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego, stroju oraz butelki wody

Co zawiera trening:

Trening zawiera:

  • rozgrzewkę
  • ćwiczenia wzmacniające
  • ćwiczenia rozciągające
  • ćwiczenia dla początkujących

 

W tym filmie znajdziesz bezpieczne i REALNE do zrobienia ćwiczenia dla kobiet bardzo początkujących. Trening uwzględnia możliwości kobiet, które miały długą przerwę od wszelkiej aktywności.

KONIECZNIE go wypróbuj jeżeli masz nadprogramowe kilogramy i chcesz schudnąć lub po prostu prowadzisz mało aktywny tryb życia i w końcu chcesz zadbać o swoje zdrowie. Nie pożałujesz.

Jestem przekonana, że po tym treningu poczujesz się znacznie lepiej.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz