Ćwiczenia NA BRZUCH dla średniozaawansowanych

Trening angażuje:

brzuch

Dla kogo:

dla kobiet regularnie ćwiczących chcących wzmocnić mięśnie brzucha nie nadwyrężając kręgosłupa

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

24 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. krótką rozgrzewkę,
  2. ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha,
  3. ćwiczenia na mięśnie brzucha,
  4. ćwiczenia na dolną partię brzucha,
  5. ćwiczenia rozciągające mięśnie brzucha.

W tym filmie znajdziesz ćwiczenia na wzmocnienie mięśni brzucha. Trening jest przeznaczony dla osób już regularnie ćwiczących. Trening zawiera 3 serie ćwiczeń odpowiednio dobranych żeby zaangażować wszystkie mięśnie brzucha.

Jeżeli za pierwszym razem nie uda Ci się wykonać wszystkich 3 serii to nic nie szkodzi. Przy regularnych ćwiczeniach Twoje mięśnie będą coraz silniejsze. Jeżeli chcesz wzmocnić mięśnie brzucha i równocześnie nie pogarszać stanu kręgosłupa to ten film jest dla Ciebie.

Przyjemnego treningu!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.