Ćwiczenia na nogi i pośladki z gumą mini band

Trening angażuje:

nogi, pośladki

Dla kogo:

dla kobiet chcących wzmocnić nogi i pośladki

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

30 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój, matę oraz gumy miniband

Co zawiera trening:

  • rozgrzewkę,
  • rozciąganie dynamiczne nóg,
  • ćwiczenia aktywujące pośladki,
  • ćwiczenia na wewnętrzną część uda,
  • ćwiczenia wzmacniające pośladki,
  • rozciąganie pośladków,
  • rozciąganie przodu uda.

W tym filmie znajdziesz ćwiczenia na pośladki i nogi z wykorzystaniem gum mini band. Dzięki tym ćwiczeniom wzmocnisz i ujędrnisz pośladki. Ten trening polecam osobom, które wykonały już przynajmniej kilka treningów BEZ gum oporowych. Pamiętaj, że w treningu ważne jest stopniowanie trudności!

Jak znaleźć i dobrać odpowiednią gumę do treningu?

Jeżeli planujesz kupić gumy do treningu znajdziesz je wpisując w Google „gumy oporowe” lub „gumy mini band”. W Internecie znajdziesz dwa rodzaje taśm oporowych: gumowe oraz materiałowe. Z mojego doświadczenia główna różnica między nimi jest taka, że gumy materiałowe się nie rolują i tego rodzaju gumy znajdziesz z bardzo dużym oporem.

Taśmy oporowe zrobione z gumy są zdecydowanie tańsze i są wystarczająco dobre do tego żeby wykonać w nich cały trening jak należy 🙂. Polecam Ci kupić zestaw gum z różnym oporem ponieważ w zależności od ćwiczenia i miejsca założenia taśmy na ciele będziesz potrzebować różnych obciążeń.

Dobierając gumę do ćwiczeń na pośladki zapamiętaj 2 ważne zasady:

🔹 Im dalej od pośladków założysz gumę tym będzie trudniej. Poziom trudności rośnie tak: uda ➡ łydki ➡ kostki ➡ stopy. Inaczej mówiąc: z gumą na udach będzie najłatwiej a z gumą na stopach najtrudniej.

🔹 Jeżeli podczas treningu z gumą czujesz, że nie ćwiczysz poprawnie lub któreś ćwiczenie jest dla Ciebie za trudne to w tej sytuacji zmień gumę na łatwiejszą lub zrezygnuj z niej całkowicie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.