Ćwiczenia na ramiona bez obciążenia nadgarstków

Trening angażuje:

ramiona

Dla kogo:

dla kobiet, u których często pojawia się ból nadgarstków, a chcą wzmocnić ręce

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający, rozciągający

Czas trwania:

17 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę,
  2. ćwiczenia na otwarcie klatki piersiowej,
  3. ćwiczenia na wzmocnienie ramion,
  4. rozciąganie ramion.

Masz słabe ramiona i chciałabyś je wzmocnić, ale ból nadgarstków nie pozwala Ci na wykonywanie większości ćwiczeń? Ten trening jest dla Ciebie. Znajdziesz w nim ćwiczenia na ręce dobrane tak, aby nie obciążały Twoich nadgarstków – teraz będziesz mogła bez problemu wzmocnić ramiona. Do wykonania treningu nie potrzebujesz żadnego sprzętu.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz