Ćwiczenia na ramiona bez obciążenia nadgarstków

Trening angażuje:

ramiona

Dla kogo:

dla kobiet, u których często pojawia się ból nadgarstków, a chcą wzmocnić ręce

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający, rozciągający

Czas trwania:

17 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę,
  2. ćwiczenia na otwarcie klatki piersiowej,
  3. ćwiczenia na wzmocnienie ramion,
  4. rozciąganie ramion.

Masz słabe ramiona i chciałabyś je wzmocnić, ale ból nadgarstków nie pozwala Ci na wykonywanie większości ćwiczeń? Ten trening jest dla Ciebie. Znajdziesz w nim ćwiczenia na ręce dobrane tak, aby nie obciążały Twoich nadgarstków – teraz będziesz mogła bez problemu wzmocnić ramiona. Do wykonania treningu nie potrzebujesz żadnego sprzętu.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.