Ćwiczenia na ręce dla początkujących

Trening angażuje:

ramiona, plecy, klatka piersiowa

Dla kogo:

dla kobiet, które chcą wzmocnić mięśnie ramion, pleców i klatki piersiowej

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający, rozciągający

Czas trwania:

27 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę,
  2. ćwiczenia na klatkę piersiową (pompki w ułatwionej wersji),
  3. ćwiczenie na grzbiet,
  4. ćwiczenia na tzw. pelikany, czyli tricepsy,
  5. rozciąganie.

Często najsłabszą partią ciała u kobiet są właśnie ramiona. Wynika to głównie z trybu życia, jaki prowadzimy. Ćwiczenia na ramiona pomogą Ci wzmocnić ręce, równocześnie sprawiając, że poprawi się ich wygląd.W tym filmie znajdziesz ćwiczenia na ręce dla początkujących. Tym razem przygotowałam trening na wzmocnienie rąk, pleców oraz otwarcie klatki piersiowej. Film jest przeznaczony dla początkujących.KONIECZNIE go wypróbuj a nie pożałujesz. Jestem przekonana, że po tym treningu poczujesz się znacznie lepiej.To co? Do dzieła!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.