Ćwiczenia rozciągające na całe ciało

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet, które chcą poprawić ruchomość całego ciała, rozluźnić i rozciągnąć mięśnie

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

rozciągający

Czas trwania:

22 min.

Czego potrzebujesz:

matę i pasek do spodni

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę
  2. dynamiczne ćwiczenia rozciągające

Film zawiera ćwiczenia rozciągające całego ciała razem z krótką rozgrzewką. Trening możesz wykonać w całości lub jeżeli jesteś już rozgrzana to możesz przejść do części głównej.

Rozciąganie dynamiczne:

👉 uelastyczni Twoje mięśnie,

👉 poprawi zakres ruchomości stawów,

👉 poprawi gibkość,

👉 zmniejszy ryzyko kontuzji,

👉 rozluźni całe ciało,

👉 zrelaksuje całe ciało.

Pamiętaj, że dynamiczne ćwiczenia rozciągające to must have podczas każdego treningu – uelastyczniają ciało i rozluźniają mięśnie, a to oznacza mniejsze ryzyko kontuzji i nadwyrężeń. No i mniejsze zakwasy na drugi dzień 😉

Już po kilku sesjach zauważysz efekty! Działaj 💪

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.