Ćwiczenia na całe ciało dla początkujących

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla początkujących kobiet bez kondycji, po dłuższej przerwie od regularnego ruchu, dla osób otyłych lub z nadwagą

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

30 min.

Czego potrzebujesz:

nie potrzebujesz żadnego sprzętu, matę możesz zastąpić kocem

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę,
  2. rozciąganie dynamiczne,
  3. ćwiczenia wzmacniające całe ciało,
  4. ćwiczenia dla początkujących,
  5. bezpieczne ćwiczenia na mięśnie brzucha,
  6. rozciąganie w łatwych pozycjach.

W tym filmie znajdziesz idealny zestaw na początek Twojej drogi z regularną aktywnością fizyczną!

Będziesz mogła wykonać trening całego ciała w domu. Przygotowałam ćwiczenia siłowe, w których wykorzystasz ciężar własnego ciała – nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu. Wzmocnisz: nogi, pośladki, grzbiet, klatkę piersiową i brzuch. Ćwiczenia są odpowiednie dla osób początkujących. Nawet jeśli jesteś po długiej przerwie od treningów, dasz sobie radę! W rozgrzewce występuje bieg w miejscu i jest to jedyne ćwiczenie dynamiczne w całym treningu. Cała reszta to spokojne, powolne ćwiczenia wzmacniające.

To co, zaczynamy?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.