Ćwiczenia na całe ciało dla początkujących

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla początkujących kobiet bez kondycji, po dłuższej przerwie od regularnego ruchu, dla osób otyłych lub z nadwagą

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

30 min.

Czego potrzebujesz:

nie potrzebujesz żadnego sprzętu, matę możesz zastąpić kocem

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę,
  2. rozciąganie dynamiczne,
  3. ćwiczenia wzmacniające całe ciało,
  4. ćwiczenia dla początkujących,
  5. bezpieczne ćwiczenia na mięśnie brzucha,
  6. rozciąganie w łatwych pozycjach.

W tym filmie znajdziesz idealny zestaw na początek Twojej drogi z regularną aktywnością fizyczną!

Będziesz mogła wykonać trening całego ciała w domu. Przygotowałam ćwiczenia siłowe, w których wykorzystasz ciężar własnego ciała – nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu. Wzmocnisz: nogi, pośladki, grzbiet, klatkę piersiową i brzuch. Ćwiczenia są odpowiednie dla osób początkujących. Nawet jeśli jesteś po długiej przerwie od treningów, dasz sobie radę! W rozgrzewce występuje bieg w miejscu i jest to jedyne ćwiczenie dynamiczne w całym treningu. Cała reszta to spokojne, powolne ćwiczenia wzmacniające.

To co, zaczynamy?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz