Ćwiczenia wzmacniające całe ciało z hantlami

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet regularnie ćwiczących chcących wzmocnić całe ciało korzystając z dodatkowego obciążenia

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

47 min.

Czego potrzebujesz:

mate lub koc, wodę oraz hantelki. Hantelki możesz zastąpić np. butelkami wody.

Co zawiera trening:

  • rozgrzewkę,
  • ćwiczenia na brzuch,
  • ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha,
  • ćwiczenia na mięśnie grzbietu,
  • ćwiczenia na klatkę piersiową,
  • ćwiczenia na nogi i pośladki,
  • ćwiczenia rozciągające.

W tym filmie znajdziesz trening wzmacniający całe ciało z hantlami. Jeżeli treningi bez obciążenia są dla Ciebie za łatwe to ten trening będzie idealny.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.