Ćwiczenia WZMACNIAJĄCE mięśnie brzucha dla początkujących

Trening angażuje:

brzuch, ramiona

Dla kogo:

dla kobiet, które chcą wzmocnić mięśnie brzucha i poprawić wygląd brzucha

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający, rozciągający

Czas trwania:

22 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju, oraz maty

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę
  2. łatwe ćwiczenia na stabilizację
  3. ćwiczenia na mięśnie brzucha
  4. ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha
  5. ćwiczenia rozciągające

W tym filmie przygotowałam dla Was ćwiczenia na wzmacnianie mięśni brzucha DLA POCZĄTKUJĄCYCH. Jeżeli próbowałaś kiedyś wykonać podpór przodem na przedramionach (tzw. DESKĘ czy PLANK) i to ćwiczenie było dla Ciebie zbyt trudne do utrzymania przez około 40 sekund to ten zestaw jest zdecydowanie dla Ciebie.

Ćwiczenia przygotowałam w łatwiejszych pozycjach tak żeby na początku udało Ci się utrzymać dłużej pozycję. Ten trening pomoże Ci wzmocnić mięśnie głębokie brzucha i pleców. Spróbuj koniecznie!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz