Krótki i intensywny trening obwodowy dla średniozaawansowanych (20 minut)

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet, które trenują regularnie i mogą wykonywać dynamiczne ćwiczenia, szczególnie dla kobiet, które w danym dniu mają mało czasu na aktywność, dla kobiet, które chcą polepszyć swoją kondycję

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny, interwałowy

Czas trwania:

20 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju, maty oraz butelki wody

Co zawiera trening:

  1. 5-minutową rozgrzewkę,
  2. trzy obwody dynamicznych ćwiczeń z 30-sekundową przerwą,
  3. a na koniec ćwiczenie oddechowe na obniżenie pulsu.

Masz mało czasu, a mimo to chcesz się poruszać i lepiej poczuć? Mam dla Ciebie krótki trening obwodowy dla średnio zaawansowanych. Trening jest intensywny – będzie dla Ciebie, jeśli jesteś już aktywna i chcesz poprawić swoją kondycję.To co, zaczynamy? To tylko 20 minut! Wizja tak krótkiego treningu może ułatwić decyzję o rozpoczęciu ćwiczeń. Szybko i po sprawie! U mnie działa! ?
Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz