Krótki trening dla otyłych

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet bardzo początkujących z niskim poziomem kondycji, mających mało czasu na aktywność

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny

Czas trwania:

15 min.

Czego potrzebujesz:

tylko 15 minut

Co zawiera trening:

  • krótka rozgrzewka
  • ćwiczenia kondycyjne dla początkujących
  • ćwiczenia wzmacniające dla początkujących
  • ćwiczenia dla osób otyłych
  • ćwiczenie oddechowe

Ten trening to idealny zestaw ćwiczeń na początek powrotu do aktywności po długiej przerwie lub chorobie.

Trening trwa tylko 15 minut dlatego nie masz wymówek, odpalaj film i ćwicz! Satysfakcja gwarantowana.

Przyjemnego treningu!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.