Krótki trening na WEWNĘTRZNE uda

Trening angażuje:

nogi

Dla kogo:

dla kobiet chcących wzmocnić, uelastycznić, usprawnić oraz ujędrnić swoja wewnętrzną część uda

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

25 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój oraz matę

Co zawiera trening:

  • rozgrzewkę
  • ćwiczenia wzmacniające wewnętrzną stronę uda
  • ćwiczenia rozciągające

Wewnętrzna część uda to zmora wielu kobiet. Często te mięśnie są osłabione i mało elastyczne. W tym treningu przygotowałam ćwiczenia wzmacniające wewnętrzną stronę ud oraz ćwiczenia rozciągające te partie. Ćwiczenia zawarte w tym filmie pomogą Ci wzmocnić i ujędrnić Twoje nogi.

Potrzebujesz tylko 25 minut i cały trening będzie już za Tobą! 🙂

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.