Krótki trening wzmacniający całe ciało

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet, które chcą wzmocnić całe ciało ale danego dnia mają bardzo mało czasu na aktywność

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

23 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. Rozgrzewkę
  2. Ćwiczenia wzmacniające całe ciało

W tym filmie znajdziesz krótki trening wzmacniający całe ciało. Trening przygotowałam dla kobiet, które są już aktywne. Ten trening jest dla Ciebie jeżeli masz mało czasu, a mimo to chcesz się poruszać i lepiej poczuć.

Zapraszam!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.