Łatwe ćwiczenia na brzuch dla początkujących

Trening angażuje:

brzuch

Dla kogo:

dla kobiet, które chcą w bezpieczny sposób wzmocnić mięśnie brzucha

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

20 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. krótką rozgrzewkę,
  2. ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha,
  3. ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha,
  4. ćwiczenia na dolną partię brzucha,
  5. ćwiczenia rozciągające mięśnie brzucha.

W tym filmie znajdziesz łatwe ćwiczenia na brzuch. Jest to trening dla początkujących, który pomoże Ci wzmocnić brzuch, nie obciążając kręgosłupa, szczególnie odcinka lędźwiowego. Ćwiczenia, które przygotowałam, są w bezpiecznych pozycjach. Gdyby jednak któreś z ćwiczeń okazało się dla Ciebie na początku zbyt wymagające, przerwij je, a następnym razem minimalnie wydłuż czas.

Spróbuj koniecznie!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz