Łatwy trening dla początkujących bez sprzętu

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet, które miały długą przerwę od regularnej aktywności i chcą bezpiecznie i stopniowo do niej powrócić

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny, rozciągający, rozluźniający, relaksujący

Czas trwania:

37 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju oraz maty

Co zawiera trening:

  1. krótką rozgrzewkę,
  2. ćwiczenia na nogi i pośladki,
  3. ćwiczenia na plecy,
  4. łatwe i bezpieczne ćwiczenia na brzuch,
  5. ćwiczenia na koordynację,
  6. ćwiczenia na równowagę.

Trening w tym filmie jest świetnym rozwiązaniem na start. Jest bezpieczny, zawiera ćwiczenia dla początkujących. Przygotowałam je szczególnie z myślą o osobach, które miały długą przerwę od regularnej aktywności. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, to również koniecznie wypróbuj ten trening! Możesz go wykonać bez sprzętu.Jestem pewna, że nie pożałujesz! Satysfakcja i dobre samopoczucie gwarantowane.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.