Trening bez podskoków w domu dla średniozaawansowanych

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet, ćwiczących już dłuższy czas, które nie mogą wykonywać treningów z podskokami (nietrzymanie moczu, bóle kolan po podskokach itp.), dla kobiet chcących wzmocnić całe ciało

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny

Czas trwania:

45 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju, maty oraz butelki wody

Co zawiera trening:

  • rozgrzewka całego ciała
  • rozciąganie nóg
  • ćwiczenia na aktywację pośladków
  • ćwiczenia kondycyjne
  • ćwiczenia na ramiona dla kobiet
  • ćwiczenia na plecy
  • ćwiczenia rozciągające i uspokajające

Nie lubisz skakać? A może ćwiczysz w godzinach, kiedy inni domownicy już śpią? W takim razie serdecznie polecam Ci trening bez podskoków!

Taki trening wzmacniający całe ciało będzie dla Ciebie świetnym rozwiązaniem również, jeśli nie możesz podskakiwać i wykonywać dynamicznych ćwiczeń z powodu:

  • nietrzymania moczu,
  • bólów kolan po dynamicznych treningach,
  • problemów z kręgosłupem oraz braku umiejętności kontrolowania brzucha,
  • kontuzji, która odzywa się po dynamicznych treningach,
  • niedawnego porodu,
  • problemów z mięśniami dna miednicy.

Koniecznie wypróbuj!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.