Rozciąganie dla początkujących

Trening angażuje:

nogi, pośladki, brzuch, ramiona, plecy

Dla kogo:

dla kobiet chcących poprawić elastyczność i gibkość ciała

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

rozciągający, relaksujący

Czas trwania:

18 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju i maty

Co zawiera trening:

  1. krótką rozgrzewkę,
  2. łatwe ćwiczenia rozciągające na całe ciało.

W tym filmie znajdziesz ćwiczenia rozciągające dla początkujących. Nie musisz się martwić o rozgrzewkę, też jest już zawarta w filmie. Rozciąganie możesz zrobić rano – taka poranna gimnastyka pomoże Ci rozruszać ciało i dobrze zacząć dzień – lub wieczorem – jako formę relaksu i odprężenia po całym dniu.

Rozciąganie dla początkujących będzie idealne dla osób, które:

  • mają siedzący tryb pracy,
  • chcą się lepiej poczuć,
  • chcą się rozluźnić i zrelaksować,
  • po całym dniu czują spięcie (np. w okolicy szyi),
  • są początkujące i zastanawiają się, od czego rozpocząć swoją aktywność.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.