Rozgrzewka przed bieganiem, przed treningiem

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla każdej kobiety, która chce ćwiczyć bez dyskomfortu lub bólu, a dodatkowo chce zapobiegać kontuzjom i dobrze czuć się podczas aktywności

Poziom trudności:

dla początkujących

Rodzaj treningu:

rozgrzewka

Czas trwania:

8 min.

Czego potrzebujesz:

tylko 8 minut

Co zawiera trening:

  • ćwiczenia rozgrzewające całe ciało
  • ćwiczenia przygotowujące do wysiłku fizycznego
  • ćwiczenia zapobiegające kontuzjom

Biegasz, maszerujesz z kijkami Nordic Walking, jeździsz na rowerze a może ćwiczysz w domu na orbitreku? Większość osób przed tymi aktywnościami nie wykonuje żadnej rozgrzewki.

Takie podejście może powodować dyskomfort lub ból jakichś części ciała i w dłuższej perspektywie prowadzić do kontuzji. Rozgrzewka przed bieganiem lub przed innym treningiem jest szczególnie ważna jeśli na co dzień prowadzisz raczej siedzący tryb życia.

Ten film zawiera ćwiczenia na wszystkie partię ciała i w 8 minut odpowiednio przygotuje Cię do aktywności. Jeżeli nie robisz rozgrzewki bo nie do końca wiesz jakie ćwiczenia mają się w niej znaleźć to ten zestaw jest właśnie dla Ciebie!

Daj znać w komentarzu przed jaką aktywnością wykonałaś te ćwiczenia 🙂

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz