Trening bez powtórzeń na całe ciało

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet, które nie lubią nudy na treningu i wykonywania ćwiczeń w seriach

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

24 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój, matę oraz wodę

Co zawiera trening:

  1. Rozgrzewkę
  2. Ćwiczenia wzmacniające pośladki
  3. Ćwiczenia wzmacniające nogi
  4. Ćwiczenia wzmacniające brzuch
  5. Ćwiczenia wzmacniające ramiona
  6. Ćwiczenia wzmacniające klatkę piersiową
  7. Ćwiczenia wzmacniające plecy
  8. Rozciąganie

W tym filmie znajdziesz trening bez powtarzania ćwiczeń.

Jeżeli nudzą Cię treningi, w których jest kilka serii tego samego ćwiczenia to ten zestaw Ci się na pewno spodoba. W tym treningu na całe ciało żadne ćwiczenia się nie powtarzają.

Przyjemnego treningu!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.