Trening cardio na stojąco (30 minut)

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet regularnie aktywnych, które chcą poprawić kondycję i spalić sporo kalorii w krótkim czasie

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

kondycyjny

Czas trwania:

32 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój, matę oraz wodę

Co zawiera trening:

  1. Rozgrzewkę
  2. Ćwiczenia kondycyjne na stojąco
  3. Rozciąganie

Ćwiczysz już od jakiegoś czasu i chcesz wzmocnić kondycję? Trening cardio na stojąco dla średniozaawansowanych rozrusza całe ciało, doda energii i spali sporo kalorii.

Jeśli masz 30 minut to wskakuj na matę i działaj! Na pewno nie pożałujesz 💪

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.