Trening obwodowy na całe ciało – 50 minut

Trening angażuje:

nogi, pośladki, brzuch, ramiona, plecy

Dla kogo:

dla kobiet aktywnych przynajmniej od kilku miesięcy

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny

Czas trwania:

50 min.

Czego potrzebujesz:

wygodny strój, matę oraz wodę

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewka całego ciała
  2. trening obwodowy – 9 ćwiczeń po 40 sekund – 4 serie ( ćwiczenia na całe ciało)
  3. rozciąganie i uspokojenie organizmu

Ten film to trening obwodowy na całe ciało, a dokładnie 50 minut przyjemnej aktywności fizycznej angażującej całą sylwetkę.W tym treningu połączyłam ćwiczenia kondycyjne oraz  ćwiczenia siłowe z ciężarem własnego ciała. Jest to idealne połączenie aby zadbać o zdrowie, kondycję oraz sylwetkę.Ten zestaw polecam dla:
  • osób chcących zadbać o swoje zdrowie
  • osób odchudzających się
  • osób chcących poprawić swoją kondycję
  • osób chcących wzmocnić i ujędrnić całe ciało
Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz