Trening siłowy z obciążeniem własnego ciała

Trening angażuje:

Dla kogo:

kobiet chcących wzmocnić swoje ciało w trudniejszych ćwiczeniach siłowych, a szczególnie jeżeli Twoim celem jest nauka pompki

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający

Czas trwania:

40 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju i maty

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę, a w niej:
    • ćwiczenia na mobilność bioder,
    • ćwiczenia na otwarcie klatki piersiowej,
    • ćwiczenie na mobliność kręgosłupa,
  2. ćwiczenia wzmacniające:
    • pompki w łatwej pozycji, które zrobi każda kobieta,
    • wykroki,
    • ćwiczenie na mięśnie grzbietu w opadzie tułowia,
    • przysiad z oderwaniem pięt,
    • podpór bokiem z wznosem górnej nogi,
    • ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha,
  3. rozciąganie i uspokojenie organizmu.

Pełny trening siłowy, wszystkie ćwiczenia wraz z rozgrzewką i rozciąganiem – w 40 minut! Bez liczenia powtórzeń, bez mierzenia czasu. Za to z instrukcją, która pomoże Ci skoncentrować się na poprawnej technice ćwiczeń! ?Spróbuj koniecznie!
Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze wpisy
Tutaj mnie znajdziesz