Trening spalający tłuszcz (na odchudzanie)

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet regularnie aktywnych, chcących poprawić kondycję i spalić sporo kalorii w krótkim czasie

Poziom trudności:

dla średniozaawansowanych

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny

Czas trwania:

40 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju, maty oraz butelki wody

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę na całe ciało, a w niej:
    • ćwiczenia na otwarcie klatki piersiowej,
    • ćwiczenia na mobilność kręgosłupa,
    • rozciąganie dynamiczne nóg,
  2. obwód ćwiczeń dynamicznych angażujących:
    • ramiona,
    • plecy,
    • brzuch,
    • pośladki,
    • brzuch,
  3. rozciąganie statyczne oraz ćwiczenie oddechowe.

Jeżeli ćwiczysz regularnie od pewnego czasu, chcesz poprawić swoją kondycję, a jednocześnie wspomóc odchudzanie – koniecznie wypróbuj ten zestaw! Jest to trening odchudzający, który zaangażuje całe Twoje ciało.

Pamiętaj! Jeżeli zależy Ci na obniżeniu masy ciała, nieodłącznym elementem jest właściwa ilość pożywienia, które zjadasz każdego dnia. Odpowiednie żywienie i regularna aktywność najlepiej sprawdzają się w duecie – wtedy przynoszą pożądane efekty!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.