Ćwiczenia dla otyłych (trening 60 minut)

Trening angażuje:

całe ciało

Dla kogo:

dla kobiet początkujących z nadmierną masą ciała (otyłość, nadwaga), dla kobiet, które nie mogą wykonywać ćwiczeń z podskokami

Poziom trudności:

dla każdego

Rodzaj treningu:

wzmacniający, kondycyjny, rozciągający, rozluźniający, relaksujący

Czas trwania:

60 min.

Czego potrzebujesz:

wygodnego stroju, maty oraz butelki wody

Co zawiera trening:

  1. rozgrzewkę,
  2. łatwe i bezpieczne ćwiczenia dla osób otyłych lub z nadwagą,
  3. ćwiczenia na mięśnie brzucha,
  4. ćwiczenia na plecy,
  5. ćwiczenia na wzmocnienie nóg,
  6. ćwiczenia na ramiona,
  7. ćwiczenia na pośladki,
  8. ćwiczenia na lepszą kondycję,
  9. rozciąganie,
  10. ćwiczenie oddechowe.

Ten zestaw ćwiczeń to trzeci film z serii treningów dla otyłych. Pierwszy trwał 35 minut – znajdziesz go TUTAJ, kolejny 45 minut – link TUTAJ. Dzisiejszy to pełna godzina ćwiczeń.

Zestaw tych trzech treningów daje Ci możliwość stopniowania trudności ćwiczeń. Jeżeli dwa poprzednie treningi wykonałaś już kilka razy, teraz koniecznie wypróbuj ten zestaw ćwiczeń.

Film jest przeznaczony dla osób początkujących z nadmierną masą ciała. Jest też świetnym rozwiązaniem dla kobiet, które z różnych powodów nie mogą podskakiwać podczas ćwiczeń – to trening bez podskoków.

Dobrałam ćwiczenia tak, żeby były one bezpieczne i realne do wykonania dla kobiet początkujących.

Zakładaj wygodny strój i do dzieła! Jestem pewna, że po treningu poczujesz się dużo lepiej!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Ola

Ola

Jestem trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem i specjalizuję się w treningu wyłącznie z kobietami. Prowadzę treningi, motywuję, wspieram i uczę. Pomaganie kobietom, propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia daje mi dużo frajdy dlatego postanowiłam stworzyć Trening dla Kobiet. Liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną na dłużej.

Mój newsletter jest pełen dobrej energii. Chcesz trochę?

Raz w miesiącu prześlę Ci masę konkretów na temat zdrowego stylu życia. Będziesz również miała dostęp do specjalnych ofert wyłącznie dla kobiet z ekipy. Zapisujesz się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.